Ut- og innmelding???

Jeg meldte meg behørig (med utropstegn og det hele) ut 25. f.m.
Idag er jeg tilbake fra mitt utenlandsopphold og vil melde meg inn igjen.
Men er det nødvendig? Det lå nemlig 151 meldinger fra O-ringere og ventet på meg i postkassen…..

mvh
Per omgående post

Legg igjen en kommentar