Er det flere der ute som er plaget med dusinvis av e-post som begynner
DEAR FRIEND,
I AM THE DAUTHER OF LATE PRESIDENT KABILA OF CONGO, eller en
variant derav, og som fortsetter med en lang historie om pengearv,
overføring til internasjonale bankkonti, og til slutt en bønn om hjelp
i form av ditt bankontonr (for så-kallte intermediary transfer av
pengene)?
Jeg får minst 3-5 pr. dag. Hva gjør man med dem, bortsett fra å slette
dem uåpnet? Finnes det en instans som kunne hjelpe meg å bli kvitt
f…skapet?
Tim