Jeg har hatt tekniske problemer i dag, hvilket har ført til at O-ringeren
tidvis har vært nede for telling. Nå skal alt være oppe igjen.
(For de som måtte være interessert: ruteren min sluttet å virke, så jeg
måtte ut på byen og kjøpe og konfigurere en ny. Mac-ene ser ut til å ha
funnet seg til rette, og hvis jeg nå bare kunne få den h*****s
Windows-boksen til å akseptere den nye ruteren, så blir alt atter fryd og
gammen.)
mvh
eilert
On 28-02-03 18:03, Knut Johansen wrote:
> (Nedenstående meliding har ligget og drevet i cyberspace en stund nå. Jeg
> sender den like godt om igjen.)
>
> KJ
—————————————————————-
Dr. Eilert Sundt-Ohlsen E-mail: post@eilert.no
Database developer – Graphic designer http://www.eilert.no
—————————————————————-