TEKNISK: forsvunne mapper

Jeg har nå (juble, juble!) fått på plass alle de gamle mappene mine som forsvant da vi oppgraderte e-mail-programmet mitt til versjon 6. (Outlook Express).

Noen nevnte at de hadde hatt samme problem og ønsket seg oppskriften hvis/når vi klarte det.
Jeg oversender den gjerne hvis noen vil ha den. (Prøvde først å kopiere den inn nedenfor her, men da forsvant de fine bildene som fulgte med….)

Hilsen Benedicta

Legg igjen en kommentar