TEKNISK – Benedictas problem

Takk for tålmodigheten, Chris.
Jeg har nå tentativt foretatt noen søk, men ikke oppnådd noen resultater.
Jeg stiller saken i bero en stund i håp om å få lokket hit svigersønnen min, som altså påstår at han visstnok har en løsning – men som også har mye å gjøre.
Jeg skal komme tilbake med en eventuell løsning når den åpenbarer seg.

Hilsen Benedicta
(oppgitt og lei av data.)

—– Opprinnelig melding —–
Fra: «Chris Saunders»
Til: «O-ringen»
Sendt: 13. marts 2003 13:15
Emne: SV: TEKNISK – Benedictas problem

> Jeg sendte denne mail til det jeg trodde var deg for en stund siden, men det
> havnet visst i Tones postkasse. Men her er den på ny:
>
> Hvilken utgave av Windows har du? I XP – som jeg bruker – går man inn på
> start, klikke på søk og så skriver man pst i ruten for filnavnsøket. Går
> ikke det, prøv å søke på Outlook (igjen i filnavnsøket). Du kan også evt.
> lete i filene selv. pst-filene skal ligge i samme mappe som Outlook og veien
> dit er antagelig slik (på engelsk): C > documents and settings > Tone >
> Local settings > Application data > Microsoft > Outlook. Enda en måte er å
> søke etter fil som er endret innenfor et visst tidsrom. Men nå tar vi en
> ting ad gangen her.
>
> Pointet med å vite hvor filen ligger er at man kan da fortelle
> importprogrammet i Outlook hvor det skal importere fra.
>
> Jeg kan for øvrig ikke skjønne at en vanlig oppgradering ville slette en
> helt nødvendig pst-fil med innhold. Slike filer skal innkorporeres
> automatisk. Selv ikke Microsoft er så teit.
>
> hilsen,
> Chris
>
>
>
>

Legg igjen en kommentar