Hei og takk for alle forslag.
«Sypike» må det bli, og så får leserne heller tåle assosiasjonene til
torskefisken Trisopterus minutus… 🙂
Hilsen Eivind
Hei og takk for alle forslag.
«Sypike» må det bli, og så får leserne heller tåle assosiasjonene til
torskefisken Trisopterus minutus… 🙂
Hilsen Eivind