Hei,
Velkommen i Eudoras fold. Har du et vindu til venstre på skjermen hvor det
allerede finnes mapper som heter In, Out og Trash? Høyreklikk i mappen
«Eudora» over disse, og velg «New…». Da kan du lage en ny mappe, enten
med undermapper (f.eks. «Mailinglister» med «O-ringen» ++ inni) eller uten.
Når du har gjort dette, kan du lage et filter (Special, Make Filter) slik
at o-ring-posten kommer direkte i riktig postkasse.
NB! Dette vinduet har fem såkalte faneblader. Det lengst til venstre (ikon
som skal se ut som en slags inn-/utpostboks) er det du må ha framme.
Hilsen Eivind