Du er sikker på at det ikke er en annen slags bar – altså minibar med
drinker i? De kalles wet bars på folkemunne.
hilsen,
Chris
—–Opprinnelig melding—–
Fra: Jørn Roeim [mailto:roeim@online.no]
Sendt: 17. mars 2003 14:48
Til: O-ringen
Emne: SPM: Wet bar
Om bord i en stor seilbåt er det noe som kalles «wet bar». Jeg forstår det
slik at dette er en slags oppstikkende kant som går tvers over dekket for å
ta imot vannsprut forfra slik at det ikke renner videre innover dekket.
Noen som vet hva det heter på norsk?
Hilsen Jørn
landkrabbe