SV: TEKNISK: forsvunne mapper

Grattis med løsningen – man følte med tapet, og gledes over gjenfinnelsen.
Det er sikkert flere som ønsker å vite hemmeligheten. Men kreves det svar
med bilder?

hilsen,
Chris
—–Opprinnelig melding—–
Fra: Benedicta Windt [mailto:bwindt@c2i.net]
Sendt: 18. mars 2003 21:40
Til: O-ringen
Emne: TEKNISK: forsvunne mapper

Jeg har nå (juble, juble!) fått på plass alle de gamle mappene mine som
forsvant da vi oppgraderte e-mail-programmet mitt til versjon 6. (Outlook
Express).

Noen nevnte at de hadde hatt samme problem og ønsket seg oppskriften
hvis/når vi klarte det.
Jeg oversender den gjerne hvis noen vil ha den. (Prøvde først å kopiere
den inn nedenfor her, men da forsvant de fine bildene som fulgte med….)

Hilsen Benedicta

Legg igjen en kommentar