SV: TEKNISK – Benedictas problem

Dersom du bruker Outlook Express eller Microsoft Outlook må du lete etter
filer med .pst -ending. Der skal det finnes det du har av lagrede info i
mappene, såfremt den nye installasjonen ikke har skrevet over den/dem og
laget nye. Det skal være mulig å importere disse filer til den nye versonen.
Men det tar vi når du har funnet filen(e).

hilsen,
Chris

—–Opprinnelig melding—–
Fra: Tone Formo [mailto:tonfor@online.no]
Sendt: 13. mars 2003 09:35
Til: O-ringen
Emne: TEKNISK – Benedictas problem

Benedicta skrev:
I dag er jeg ekstra hjelpeløs fordi min omfattende mappe med utvalgte
løsninger, tips og gode råd forsvant sporløst da min svigersønn oppgraderte
e-post-programmet mitt til versjon 6…. Jeg håper at han klarer å oppspore
den igjen (han påstår at det bør være mulig – hvis ikke, vil katastrofen
være av et ubeskrivelig omfang…)

Du er ikke den eneste som har opplevd dette, Benedicta, det samme har
skjedd hos meg – helt av seg selv! Sannsynligvis da jeg lastet ned en
oppgradering, men jeg oppdaget det ikke med det samme. Hele mitt lille arkiv
over hjelpemidler, nettsteder, grammatikk, osv. der jeg hadde samlet gode
tips fra o-ringen er sporløst vekk!
Hører gjerne fra andre – og Benedictas svigersønn – om det finnes måter å
oppspore filene på.

Tone

Legg igjen en kommentar