Kom på det samme selv akkurat i det hodet traff puten…
Chris
—–Opprinnelig melding—–
Fra: Jon Rognlien [mailto:jon.rognlien@kri.uio.no]
Sendt: 4. februar 2003 01:52
Til: O-ringen@eilert.no
Emne: Re: SV: litterære skogvoktere
>Jeg ville tro at adjektivet ‘egen’ er bra nok her.
>
>hilsen,
>Chris
>
Eller hva med «sær»?
j