SV: Småtrykk

Var det ikke slikt et kort han doktoren i Vildanden sa han skulle sende når
det nærmet seg slutten?

Chris

—–Opprinnelig melding—–
Fra: Birger Huse [mailto:birghuse@online.no]
Sendt: 11. januar 2003 10:10
Til: O-ringen
Emne: Re: Småtrykk

Mener slike kort også ble brukt her tillands tidligere, og jeg mener å ha
sett noen. Kan du skrive «kort med sort rand»? Tror alle vil skjønne.
Birger

Legg igjen en kommentar