Schloss Schönbrun – det er vel et av stedene hvor nyttårskonsert ballettene
iscenesettes i Wien – med rideskole også om jeg ikke tar helt feil.
Chris
—–Opprinnelig melding—–
Fra: Tore Sand [mailto:tore@sandinsky.com]
Sendt: 13. februar 2003 14:33
Til: O-ringen@eilert.no
Emne: Problem Schloss Schoenbrun
Noen som vet hva og hvor Schloss Schoenbrun er?
Tore