Jon, i svar til Knut nevner du disketthonoraret, som «INGEN har hørt om» —
heller ikke jeg. Kan du eller noen andre fortelle meg hva det er?
Hilsen Eivind
Jon, i svar til Knut nevner du disketthonoraret, som «INGEN har hørt om» —
heller ikke jeg. Kan du eller noen andre fortelle meg hva det er?
Hilsen Eivind