God kveld.
Er det noen igjen der ute, eller er alle ute på fest og morro?
Spørsmålet gjelder følgende setning:
«She lived outside the beltway in Atlanta in a new California-style house on
two acres of woodland.»
Kan jeg bruke «ringvei»? «på utsiden av ringveien»?
John Erik L
John Erik Bøe Lindgren
http://home.no.net/johnlind