SPM: Wet bar

Iflg min utgave av Webster kommer navnet Wet Bar av at baren har rennende
vann – antakelig en selvfølge i vårt gjennomregulerte fedreland – og vått
badetøy var jo morsommere!

Vh
Kirsti

>From: Jørn Roeim
>To: «O-ringen»
>Subject: SPM: Wet bar
>Date: Mon, 17 Mar 2003 15:27:18 +0100

>
> I denne omtalen av et cruiseskip
>http://www.no.ncl.com/fleet/04/04_facts.htm fremgår det at Wet Bar
>befinner seg på Sun Dekk (!), i svømmebassenget, og har 15 barstoler samt
>benker i bassenget. Det bekrefter vel min mistanke om at det er en bar
>hvor en kan sitte med vått badetøy. Hilsen Jørn langsomt klokere
>

Legg igjen en kommentar