spm. no man is an island

Hei,

er det noen som har et godt norsk uttrykk for «No man is an island»?

Kontekst:

«The difference between independence and isolation must be reconized: no man
(or wowman) is an island.»

..og det er for øvrig Vannmannen det dreier seg om…

Dorthe

Legg igjen en kommentar