Hei,
er det noen som har et godt norsk uttrykk for «No man is an island»?
Kontekst:
«The difference between independence and isolation must be reconized: no man
(or wowman) is an island.»
..og det er for øvrig Vannmannen det dreier seg om…
Dorthe
Hei,
er det noen som har et godt norsk uttrykk for «No man is an island»?
Kontekst:
«The difference between independence and isolation must be reconized: no man
(or wowman) is an island.»
..og det er for øvrig Vannmannen det dreier seg om…
Dorthe