SPM: Doppvärmar

En reisevannkoker, kanskje?
©

>
> Fra: Kirsti Øvergaard
> Dato: tirsdag 4. mars 2003, 16:12:43
> Til: O-ringen@eilert.no
> Emne: SPM: Doppvärmar
>
> Så langt er dette nå det siste jeg står fast på:
>
> En sånn dings som man stikker rett i koppen for å varme vann, mener
> jeg har
> sett dem solgt på flyplasser. Hvis noen har et navn på greia, blir jeg
> lettet og glad!
>
> Vh
> Kirsti
>
>
>
>

Legg igjen en kommentar