Sånn greier som man (dvs torpedoer og fiendene til James Bond osv) trer på fingrene for deretter å slå noen helseløse … Hva heter det på norsk?
Er det noen her som vet det?
Pasifistisk hilsen, Hege H
Sånn greier som man (dvs torpedoer og fiendene til James Bond osv) trer på fingrene for deretter å slå noen helseløse … Hva heter det på norsk?
Er det noen her som vet det?
Pasifistisk hilsen, Hege H