Redselskabinett

Et ydmykt ønske:

Om vi kunne bruke redselskabinett i stedet for skrekkabinett, som for
meg er en noe uønsket nyskapning som ligger ganske tungt i munnen.

Kristian

Legg igjen en kommentar