Et ydmykt ønske:
Om vi kunne bruke redselskabinett i stedet for skrekkabinett, som for
meg er en noe uønsket nyskapning som ligger ganske tungt i munnen.
Kristian
Et ydmykt ønske:
Om vi kunne bruke redselskabinett i stedet for skrekkabinett, som for
meg er en noe uønsket nyskapning som ligger ganske tungt i munnen.
Kristian