At 19:10 06.03.2003 +0100, Tim Challman wrote:
>Er det flere der ute som er plaget med dusinvis av e-post som begynner
>DEAR FRIEND,
>
>I AM THE DAUTHER OF LATE PRESIDENT KABILA OF CONGO, eller en variant
>derav, og som fortsetter med en lang historie om pengearv, overføring til
>internasjonale bankkonti, og til slutt en bønn om hjelp i form av ditt
>bankontonr (for så-kallte intermediary transfer av pengene)?
>
>Jeg får minst 3-5 pr. dag. Hva gjør man med dem, bortsett fra å slette
>dem uåpnet? Finnes det en instans som kunne hjelpe meg å bli kvitt f…skapet?
Jeg bruker MailWasher til å «bounce» dem. Men jeg vet neimen ikke om det
hjelper. Søpla kommer flagrende likevel.
Spørsmål til O-ringens visdom: Finnes det et norsk uttrykk for «bounce»
slik jeg brukte det over?
mvh
Kåre A. Lie
alberlie@online.no
http://alberlie.home.online.no