Re: takk,Band Clinic, SOSIALT: O-ringenkorps?

On 20-03-03 14:03, «Hege Hammer» wrote:

> Burde vi lage et O-ringen-korps? Det virker som om vi har nok av talenter her?
> (Jeg kan i hvert fall spille «Stå opp din gris») JEF og andre som ikke kan
> spille, kan drille — eller dirigere (40 dirigenter og 5 musikanter?)

Og jeg har «Helan går» på mobiltelefonen min!

Hilsen Eva

EVA STORSVEEN
Harald Hårfagres gate 11, 0363 Oslo
Tlf. 22 69 71 80 / 93 44 62 35
Eva.storsveen@broadpark.no

Legg igjen en kommentar