Re: TAKK + nytt SPM: blomsterknopper/stammefolk

Jeg kan ikke belegge dette med mer enn en upålitelig hukommelse, men finnes
det ikke hodejegere som krymper og samler på sine uvenners avkappede hoder?

mvh
eilert

On 10-01-2003 23:55, Tommy Watz wrote:

> I begravelsen det her inviteres til, vemmes jeg-personen over en krans som er
> besatt med noen uutsprungne blomster, ørsmå knopper, ikke stort større enn
> knappenålshoder, som får henne til å tenke på «innskrumpede/-snevrede hoder.
> Som hos visse stamme(-folk) i Ecuador.» Finnes det noen iblant oss som er så
> etnografisk (?) anlagte/interesserte at de kan fortelle meg hvilke
> assosiasjoner det her er snakk om

—————————————————————-
Dr. Eilert Sundt-Ohlsen E-mail: post@eilert.no
Database developer – Graphic designer http://www.eilert.no
—————————————————————-

Legg igjen en kommentar