Re: TAKK: Flaggskip-butikk?

paradebutikk er bedre

j

At 18:26 +0100 18.01.03, Eva Storsveen wrote:
>On 18-01-03 17:09, «Eilert Sundt-Ohlsen» wrote:
>
>> Kan du kalle det «prestisjebutikk» eller «paradebutikk» – eller kanskje rett
>> og slett «hovedbutikk»?
>
>Tusen takk, Eilert, jeg synes alle tre forslag var gode! Jeg tror jeg velger
>det første.
>
>Eva

Legg igjen en kommentar