On Wed, 5 Mar 2003 17:35:41 +0100, Kirsti Øvergaard
wrote:
> Takk for dette! Undres om skjellene kom fra Santiago, jeg ser for meg at
> pilegrimene tok en sekk med hjem for utdeling til nye vandrere …
Hvorfor skulle de det? Kamskjell er vel lett å få tak i uansett? Eller er
de ikke?
mvh Knut
—
+++
Knut Klaveness Heidelberg
Kateket (KR), lærer og oversetter (NFF)
Mobiltelefon: 97588189
http://www.nffo.no/generator.asp