Takk skal dere ha, da blir det tråd.
Tore
—–Original Message—–
From: Eivind Lilleskjæret [mailto:eivind@fidotext.com]
Sent: 20. februar 2003 11:39
To: O-ringen
Subject: SVAR: Thread
Hei Tore,
Både Dagbladets og Vålerenga på nett (vpn) bruker «tråd».
Hilsen Eivind
At 11:09 20.02.2003, you wrote:
>I samtalegrupper på internett betegnes ofte en serie innlegg om samme tema
>som en «thread». Er det noen som kan den korrekte betegnelsen på norsk?
>
>TORE SAND
>Sandinsky Productions
>www.sandinsky.com
>T: 9183 1987