Re: SV: litterære skogvoktere 2003-02-04 01:51:30 Jon Rognlien - jon.rognlien@kri.uio.no >Jeg ville tro at adjektivet ‘egen’ er bra nok her. > >hilsen, >Chris > Eller hva med «sær»? j