Og hva skal så Rhinen (ty. der Rhein) hete? Rhin?
Rhein?
Merkelig brudd med hevdvunnen norsk skrivemåte.
Jeg synes du skal gi blaffen i vasken og skrive Elben
og Seinen.
Kari
=====
Kari Bolstad
Camilla Colletts veg 3
N-3715 Skien
Tlf. ( 47)35524942
______________________________________________________
Få den nye Yahoo! Messenger på http://no.messenger.yahoo.com/
Nye ikoner og bakgrunner, webkamera med superkvalitet og dobbelt så morsom