Re: SV: Elvenavn

Og hva skal så Rhinen (ty. der Rhein) hete? Rhin?
Rhein?

Merkelig brudd med hevdvunnen norsk skrivemåte.
Jeg synes du skal gi blaffen i vasken og skrive Elben
og Seinen.

Kari

=====
Kari Bolstad
Camilla Colletts veg 3
N-3715 Skien
Tlf. ( 47)35524942

______________________________________________________
Få den nye Yahoo! Messenger på http://no.messenger.yahoo.com/
Nye ikoner og bakgrunner, webkamera med superkvalitet og dobbelt så morsom

Legg igjen en kommentar