Re: SPM svensk

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, Per. Hvordan skal jomfruen skaffe
seg erfaring nok til å kvalifisere som proff, da?

Stian

—– Original Message —–
From: «Per Qvale» To:
Sent: Wednesday, February 19, 2003 10:38 PM
Subject: Re: SPM svensk

> Jeg synes ikke erklærte jomfruer bør kaste seg utpå proffmarkedet, bare.
>
> Per
>
>
> —– Original Message —–
> From: «Hege Hammer»
> To:
> Sent: Wednesday, February 19, 2003 2:00 PM
> Subject: Re: SPM svensk
>
>
> Per til Erik om svensk oversettelse:
>
> > Jeg anbefaler deg å beholde jomfrudommen.
> >
> Var det en spøk? Om alvor: Hvorfor? («Oversetter bli ved ditt språk?»)
> Svensk er svårere enn svårest, javel, men dog …
>
> Forbløffet Hege H
>
> >
> >
> > —– Original Message —–
> > From: «Ringen, Erik»
> > To: «O-ringen»
> > Sent: Wednesday, February 19, 2003 12:34 PM
> > Subject: SPM svensk
> >
> >
> > > Hei
> > >
> > > skal gjøre en jobb som bl.a. inneholder et svensk essay.
> > > Det blir min jomfrutur på dette språket.
> > > Er det noen som kan anbefale noen god svensk-svensk, eller evt.
> > > svensk-engelsk, eller svensk-norsk ordbok?
> > > Helst på cd-rom
> > >
> > > e
> > >
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
> >
>
>
>
>
>

Legg igjen en kommentar