Re: SPM svensk

Per til Erik om svensk oversettelse:

> Jeg anbefaler deg å beholde jomfrudommen.
>
Var det en spøk? Om alvor: Hvorfor? («Oversetter bli ved ditt språk?») Svensk er svårere enn svårest, javel, men dog …

Forbløffet Hege H

>
>
> —– Original Message —–
> From: «Ringen, Erik»
> To: «O-ringen»
> Sent: Wednesday, February 19, 2003 12:34 PM
> Subject: SPM svensk
>
>
> > Hei
> >
> > skal gjøre en jobb som bl.a. inneholder et svensk essay.
> > Det blir min jomfrutur på dette språket.
> > Er det noen som kan anbefale noen god svensk-svensk, eller evt.
> > svensk-engelsk, eller svensk-norsk ordbok?
> > Helst på cd-rom
> >
> > e
> >
> >
> >
> >
>
>
>
>

Legg igjen en kommentar