Re: SPM: Smörgåstårta

Jeg har faktisk båder SERVERT og LAGD smørbrødkake – på den samme
kafeen på aker brygge – Eddies lille bakeriteater – jobba der 93-95.
Ganske godt egentlig. Dette må vel være det endelige beviset?

Harald

På fredag, 17. januar 2003, kl. 17:15, skrev Eva Storsveen:

> On 17-01-03 15:10, «Kirsti Øvergaard» wrote:
>
>> Dette har vi ikke i Norge, vel?
>
> Joa, jeg har spist det for flere år siden på en kafé på Aker Brygge.
>
> Vi skal i kveld i selskap der vi kommer til å treffe min eldste
> datter, som
> for ca. 10 år siden jobbet på den samme kafeen, og jeg skal spørre
> henne hva
> de kalte det. Jeg mistenker imidlertid at de kalte det «smörgåatårta»!
>
>
> Hilsen Eva
>
>
>
Harald Grenne
93490209

“Let us all bask
in television’s
warm glowing
warming glow.”

– Homer Simpson

Legg igjen en kommentar