Det må da være fra Kongs-emnerne. Ibsen.
Bjørn
>Kjære O-ring!
>
>Takk, Kyrre – for tips om Ola Bø. Parmakaren er nå pent på plass.
>
>Men jeg må be om mer hjelp:
>
>Er det noen av de forsamlede kloke hoder som kjenner igjen følgende
>sitat og kan si meg hvor det kommer fra? (jeg har prøvd å søke på
>nettet, men får aldri treff på sitater…)
>
>»Ætten er samlet på Elgeseter i kveld»
>
>Med forhåpningsfull hilsen
>Benedicta