Re: spm, pr. per

Kanskje litt sent ute med denne, tilbake etter fantastisk sverdfiskfisketur
i Thailand, men altså: Unge Ringen har helt rett, da jeg sa opp i UD for et
par år siden, skrev vi fortsatt per helt ut.

Bård K

At 18:56 01.03.2003 +0100, Ringen, Erik wrote:

>Mener å huske at vi i de hine hårde dager i UDs oversetteravdeling for
>EU-tekster før siste avstemning var pålagt å skrive per, og ikke pr., og det
>pålegget tror jeg kom fra språkrådet.
>
>Eller hva, Bård Kr.?

Legg igjen en kommentar