Re spm. per/pr.

Slutter meg til den oppfatning at «man» på et tidspunkt (for ti-femten år siden?) begynte å foretrekke, anbefale per istedenfor pr., også i skolebøker. Mener jeg selv mislikte utviklingen fordi jeg var vant til pr. og ikke skjønte hvorfor verden måtte gå så fort fremover.
Birger

Legg igjen en kommentar