On 01-04-03 21:05, «Benedicta Windt»
> E-mail har utviklet sitt eget språk, såkalte e-mail acronyms. Jeg har masse
> eksempler på engelske sådanne:
> BTW = By the way
> F2F = face to face
> osv. De ligger i lassevis på Google-søk (ser dere at jeg lærer???)
> Spørsmålet er nå: Er det utviklet sånne på norsk også?
> er det noen av dere som kan noen?
> Heter det noe på norsk?
Var ikke o-ringen innom dette relativt nylig? For noen få uker siden?
Hilsen
EVA STORSVEEN
Eva.storsveen@broadpark.no