I FHDarald Rosenløws Eegs bok Stjernetrekker er det hele lkorrespondnser med
slike ting:
j lever 4 dette her
åssen cr det ut?
hva r d m han?
hvor4 d?
& d som er spooky r @ j r sikker p @ d ikke var der i går
Brit Bergan
on 01.04.03 22:45, Eva Storsveen at eva.storsveen@broadpark.no wrote:
On 01-04-03 21:05, «Benedicta Windt»
E-mail har utviklet sitt eget språk, såkalte e-mail acronyms. Jeg har masse
eksempler på engelske sådanne:
BTW = By the way
F2F = face to face
osv. De ligger i lassevis på Google-søk (ser dere at jeg lærer???)
Spørsmålet er nå: Er det utviklet sånne på norsk også?
er det noen av dere som kan noen?
Heter det noe på norsk?
Var ikke o-ringen innom dette relativt nylig? For noen få uker siden?
Hilsen
EVA STORSVEEN
Eva.storsveen@broadpark.no