Det heter vel slåsshanske, så vidt jeg vet.
Tore
—–Original Message—–
From: Hege Hammer [mailto:hege@mercuryin.es]
Sent: 13. februar 2003 13:43
To: O-ringen@eilert.no
Subject: spm, brass knuckles
Sånn greier som man (dvs torpedoer og fiendene til James Bond osv) trer på
fingrene for deretter å slå noen helseløse … Hva heter det på norsk?
Er det noen her som vet det?
Pasifistisk hilsen, Hege H