Er det ikke det vi kaller slåsshansker?
aktivistisk,
eilert
On 13-02-03 13:42, Hege Hammer wrote:
> Sånn greier som man (dvs torpedoer og fiendene til James Bond osv) trer på
> fingrene for deretter å slå noen helseløse … Hva heter det på norsk?
> Er det noen her som vet det?
>
> Pasifistisk hilsen, Hege H
—————————————————————-
Dr. Eilert Sundt-Ohlsen E-mail: post@eilert.no
Database developer – Graphic designer http://www.eilert.no
—————————————————————-