At 13:42 13.02.2003 +0100, Hege Hammer wrote:
Sånn greier som man (dvs torpedoer og fiendene til James Bond osv) trer på fingrene for deretter å slå noen helseløse … Hva heter det på norsk?
Er det noen her som vet det?
Slåsshanske.
Morten
At 13:42 13.02.2003 +0100, Hege Hammer wrote:
Sånn greier som man (dvs torpedoer og fiendene til James Bond osv) trer på fingrene for deretter å slå noen helseløse … Hva heter det på norsk?
Er det noen her som vet det?
Slåsshanske.
Morten