Re: Spm: A’zo and Cha!

Du tror ikke den er idhiotisk, da?

mvh
eilert

On 23-02-2003 20:34, Cecilie Winger wrote:

> Det meste er nemlig ekstremt godt ljugd her, som skapningen «a two-headed
> Idjitian Jenga» som jeg nettopp har strevd med. (Tohodet idiotiansk jenga,
> havnet jeg opp med.)
> Ringer det noen bjeller der ute, blir jeg takknemlig!

—————————————————————-
Dr. Eilert Sundt-Ohlsen E-mail: post@eilert.no
Database developer – Graphic designer http://www.eilert.no
—————————————————————-

Legg igjen en kommentar