Du tror ikke den er idhiotisk, da?
mvh
eilert
On 23-02-2003 20:34, Cecilie Winger wrote:
> Det meste er nemlig ekstremt godt ljugd her, som skapningen «a two-headed
> Idjitian Jenga» som jeg nettopp har strevd med. (Tohodet idiotiansk jenga,
> havnet jeg opp med.)
> Ringer det noen bjeller der ute, blir jeg takknemlig!
—————————————————————-
Dr. Eilert Sundt-Ohlsen E-mail: post@eilert.no
Database developer – Graphic designer http://www.eilert.no
—————————————————————-