Når jeg henvender meg til ekorn, ville nok eventuelle iakttagere si at jeg
smatter, ja.
PQ
—– Original Message —–
From: «kari bolstad»
To:
Sent: Monday, February 03, 2003 9:03 AM
Subject: Re: SPM.:_ekornlåt
> Jeg mener bestemt at ekornet smatter.
>
> Kari
>
> =====
> Kari Bolstad
> Camilla Colletts veg 3
> N-3715 Skien
> Tlf. ( 47)35524942
>
> ______________________________________________________
> Få den nye Yahoo! Messenger på http://no.messenger.yahoo.com/
> Nye ikoner og bakgrunner, webkamera med superkvalitet og dobbelt så morsom
>
>