On 16-02-03 17:33, «Benedicta Windt»
> Enig med deg, Kyrre – smailies og andre klargjørende signaler ville være en
> god ting. For jeg skal innrømme at jeg også følte Knuts svar som et slag over
> snuten.
> Men jeg har et problem: Jeg kan ikke alle disse tegnene. Kan’ke du hjelpe oss
> uvitende sjeler med en oversikt?
http://www.nrk.no/underholdning/2168610.html
er en side med smileys (plagiert fra
http://galway.informatik.uni-kl.de/rec/smilies.html)
😮 – sjokkert
😎 – storøyd
😀 – leende
:-> – smiler djevelsk
:-9 – slikker seg rundt munnen
%-) – full eller svimmel
😕 – røyker pipe
B-) – med briller
:^) – med brukket nese
@:-) – med turban
{:-) – med tupé
:-{) – med bart
:-)8 – med sløyfe
[:-) – med walkman
*<:-) - med topplue
Hilsen Eva