Re: sausage and biscuit

Så vidt meg bekjent: McD. selger _ikke pølser_. Ikke i det hele tatt.
jef

At 13:02 14.01.2003 +0100, you wrote:
>Pølseburger i brød? Frokostpølseburger i scone? Sossisburger?
>Dette må være motsatsen til den ufyselig utseende hamburgerpølsa som en av
>storkioskkjedene lanserte for en stund siden.
>En hard nøtt, dette.
>
>Eivind
>
>PS. Den engelske fotballspilleren Lee Bowyer ble for noen år siden dømt
>for rasistisk angrep på en McDonalds-ansatt etter å ha blitt rasende over
>at de bare serverte frokostretter på den tiden av døgnet da han ramlet ut
>av nattklubben. Dette er matretter som setter lidenskapene i sving.
>
>
>
>—
>Outgoing mail is certified Virus Free.
>Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
>Version: 6.0.438 / Virus Database: 246 – Release Date: 07.01.2003

Legg igjen en kommentar