Re: Sapper

Kan det være greit å kalle det sabotør-jente e.l.? En sapper er vel ofte en som undergraver, ødelegger i det skjulte. Ikke i åpen kamp. Går ut fra at oversettelsen er trykt før jeg fikk reagert!
Birger

Legg igjen en kommentar