Re: Road rage incident

Ikkje i det siste (+-= Men nøgda av stump vald og drapsforsøk! Det opnar det seg ei heilt ny verd av faenskap når ein syklist held same fart som bilane og samstundes held på trafikkrettane sine.

Rull i fred 🙂
Bård

—– Original Message —–
From: «Eva Storsveen»
To: «O-ringen»
Sent: Sunday, February 09, 2003 1:50 PM
Subject: Re: Road rage incident

On 09-02-03 13:34, «Bård Eskeland» wrote:

> Eg ser på nettet at eg sjølv har nytta ordet uomsett (:-o, fy!), men andre
> stader står det «trafikkgalskap» og «trafikkraseri». Det fyrste glir vel
> lettast inn språkleg, men det siste er då mest presist – om eg har forstått
> det rett? Eg har i alle fall vore utsett for noko liknande mange gonger!

Men ikke blitt stukket til døde med en fileteringskniv, håper jeg?!

Eva
eva.storsveen@broadpark.no

Legg igjen en kommentar