RE: Re, Band Clinic + O-datakrøll?

Hei igjen Hege,
vanlig korpsøvelse kallte vi for «band practice». En «clinic» var spesielt,
vanligvis med innleide profesjonelle instruktører, eller spesialister på et
eller annet i forbindelse med marsjering, show, spesielt repertoar, o.l.
Tim

—–Original Message—–
From: Hege Hammer [mailto:hege@mercuryin.es]
Sent: 19. mars 2003 21:31
To: O-ringen@eilert.no
Subject: Re, Band Clinic + O-datakrøll?

Tim, som har vært på slike i sin oppvekst: Dere kalte de _vanlige_ øvelsene
noe annet, hva? Dette (i boken) er jo en spess greie før skolestart, ikke de
vanlige øvelsene.

Legg igjen en kommentar