At 14:16 29.01.2003 +0100, Eilert Sundt-Ohlsen wrote:
>NEI! Hvis du reagerer _etter_ eventuelle protester, så er det ikke
>selvkritikk du tar! Hvor ble det av det å ta kritikk? Argh!
>
>På vegne av vanvittig mange,
>Eilert 😉
Pussig hva en liten omkasting av ordene kan bevirke:
På vegne av mange vanvittige,
Kåre A. Lie
alberlie@online.no
http://alberlie.home.online.no