Re: profilering

Enig.

Kristian

Tone Formo wrote:

>Jeg synes ikke dette behøver å være noen årsmøtesak. La oss heller bruke den
>nødvendige tid i styret til å tenke gjennom saken, bl.a. hva vi vil at et
>slikt utvalg skal gjøre.
>Tone
>—– Original Message —–
>From: «Bjørn Herrman»
>To: ; ; «Jon Rognlien»
>; «Stian Omland» ;
>; ; «Kristian Østberg»
>
>Sent: Friday, February 28, 2003 4:08 PM
>Subject: profilering
>
>
>Hepp!
>
>Bør vi fremme et vedtaksforslag på årsmøtet om opprettelse av et
>»Profileringsutvalg»? Jfr. tidligere diskusjoner om å trekke Sisyfos
>mer aktivt inn i arbeidet.
>
>Å begrunne et slikt forslag burde ikke by på problemer; spørsmålet er
>hvem som burde sitte i et slikt utvalg. At styret burde være
>representert, synes nokså selvsagt, men hvem fler? Og hvem fra
>styret? Jeg ser ikke uten videre bort fra at Stian vil være en egnet
>kandidat til «styrets representant».
>
>Det burde bestå av et par skriveføre folk som kan engasjere seg i
>pågående debatter, f. eks. den som nå er dratt igang om
>litteraturkritikken i krise i dagens Dagbla’. Også burde det
>selvfølgelig bestå av uhyre kreative folk med en drøss med gode ideer.
>
>Er dette helt på trynet, eller skal vi gjøre noe med det?
>
>Bjørn
>
>
>
>
>
>
>
>

Legg igjen en kommentar