João Ronlim skrv:
«noen tidsramme som knytter seg til kveldsnytt vil jeg ikke være med på. Da
heller noe som har med promille å gjøre.»
Sspærregrense, atlså? Vil det isåfla dreie seg om en ørve eller nedre
grense? Altså minimusprommile for å delta eller maximus ditto for ikke å
ikke få værre med?
Bård K