Re: PRAT

João Ronlim skrv:

«noen tidsramme som knytter seg til kveldsnytt vil jeg ikke være med på. Da
heller noe som har med promille å gjøre.»

Sspærregrense, atlså? Vil det isåfla dreie seg om en ørve eller nedre
grense? Altså minimusprommile for å delta eller maximus ditto for ikke å
ikke få værre med?

Bård K

Legg igjen en kommentar