On 21-03-03 10:11, «Cecilie Winger»
> Når det gjelder o-ringtreff, er det ingen som egentlig har ansvaret for
> å arrangere dem. Her gjelder regelen initiativ = makt. Og skulle du
> føle deg kallet til å sette av en dato, reservere et bord, og innkalle
> folk, så kan jeg nevne at neste treff går under arbeidstittelen
> «pingpong-treffet» (du var vel utmeldt da dette ble foreslått?), samt
> at Kyrre har meldt seg frivillig til å dra rundt i forkant og samle opp
> dem som vanligvis ikke kommer. Etter eget sigende har han noen
> adresselister (-:
> så du trenger altså et sted som ikke er altfor fullt, for eksempel
> Schoushallen.
Det går utmerket med steder som er fulle også, når man har bestilt bord! Fx
gikk det jo ganske greit på Lorry og Kunstnernes hus (bare for å slå et slag
for sentrum vest)!
Hilsen Eva
EVA STORSVEEN
Harald Hårfagres gate 11, 0363 Oslo
Tlf. 22 69 71 80 / 93 44 62 35
Eva.storsveen@broadpark.no